Dzielnica Ursynów Serwis sportowo-rekreacyjny Ursynowa  

Siłownia plenerowa przy ul. Kajakowej/Puławskiej

Adres obiektu: 
ul. Puławska 491/Kajakowa 10, Warszawa
Telefon: 
22 443 72 73
E-mail: 
sport@ursynow.pl

Opis obiektu

Wyposażenie tej siłowni składa się z następujących urządzeń

Orbitrek

Kategoria urządzenia: aerobowe

Funkcje urządzenia: Aktywuje i wzmacnia stawy (biodrowe, barkowe), rozciąga mięśnie rąk i nóg, poprawia koordynację ruchową.

Instrukcja: Postawić stopy na podestach, złapać rękami za oba uchwyty. Poruszać nogami na przemian w przód i w tył, jednocześnie aktywizując ręce: na przemian ciągnąc i odpychając drążki.

Skala trudności ćwiczenia: łatwe

Wioślarz

Kategoria urządzenia: budowa mięśni

Funkcje urządzenia: Wzmacnia mięśnie, nóg, ramion i górnej partii pleców.

Instrukcja: Usiąść wygodnie na siedzisku, obie stopy postawić na podestach. Złapać uchwyty, przyciągnąć je do siebie, jednocześnie prostując nogi. Wrócić do pozycji wyjściowej, powtarzać ćwiczenie.

Skala trudności ćwiczenia: średnie

Twister

Kategoria urządzenia: poprawa koordynacji ruchowej, rozciąganie

Funkcje urządzenia: Aktywuje stawy biodrowe, wzmacnia mięśnie brzucha, poprawia koordynację ruchową.

Instrukcja: Stanąć na obrotowej platformie. Chwycić obiema rękami poręcz. Przytrzymując się poręczy, obracać dolną częścią ciała na zmianę w lewo i prawo. W trakcie ćwiczenia należy starać się nie poruszać górną częścią ciała.

Skala trudności ćwiczenia: łatwe

Wahadło

Kategoria urządzenia: budowa mięśni, poprawa koordynacji ruchowej

Funkcje urządzenia: Aktywuje stawy biodrowe, wzmacnia mięśnie brzucha, poprawia koordynacje ruchową.

Instrukcja: Stanąć na podeście. Złapać rękami za uchwyty. Używając mięśni bioder, wprawić ciało w ruch wahadłowy.

Skala trudności ćwiczenia: łatwe

Ławka pozioma do ćwiczeń brzucha

Kategoria urządzenia: budowa mięśni

Funkcje urządzenia: Wzmacnia mięśnie skośne i proste brzucha.

Instrukcja: Położyć się na ławce na plecach. Nogi zgiąć w kolanach, stopy zaprzeć o ograniczniki, ręce podłożyć pod głowę. Wykonywać „brzuszki”, unosząc i  opuszczając tułów, najlepiej pełnymi, płynnymi ruchami.

Skala trudności ćwiczenia: średnie

Cennik: 

Darmowa siłownia czynna cały rok.

Galeria: 
Kalendarz: 

brak zaplanowanych wydarzeń

Mapa: 

Kalendarz

Sierpień 2020

po wt śr cz pt so nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
X

Wyślij link znajomemu